Bolesti po sistemima organa
Koža
Nervni sistem
Digestivni sistem
Kosti, zglobovi i mišići
Čula
Endokrini sistem
Kardiovaskularni sistem
Imunosistem
Respiratorni sistem
Urinarni sistem
Reproduktivni sistem
Reprodukcija
Top 12 tema
- Dve menstruacije u jednom mesecu – ovo su mogući uzroci
- Evo kako da prepoznajte znakove skrivene DEPRESIJE
- TROMBOCITOPENIJA: Evo šta smanjen broj TROMBOCITA govori o vašem zdravlju
- Sušenje veša u stanu šteti zdravlju?
- Zagađenje vazduha može narušiti kvalitet sna
- 6 glavnih uzroka svetle boje stolice
- Zagađenje ubija, čak i kada je na preporučenom nivou?
- Meteoropatija - kako se nositi sa promenom vremena?
- Dojenje i antibiotici: Sve što treba da znate!
- 7 koraka ka transformaciji tela
- Vitamin D je važan ne samo za kosti, već i za mišiće, posebno kod starijih
- Volite čokoladu? Naravno - to je nasledno!
Kako možete da refundirate troškove zdravstvene usluge?
Mnogi građani Srbije ne znaju da postoji način da im Država Srbija refundira troškove lečenja i/ili analiza koje su obavili u nekoj od privatnih ambulanti.
Refundacija troškova podrazumeva mogućnost vraćanja novca pacijentu za zdravstvene usluge kao što su laboratorijske analize, rentgen, ultrazvučni pregledi, medicinska rehabilitacija i drugi specijalistički i dijagnostički pregledi.
U situacijama u kojima niste uspeli da zakažete zdravstvenu uslugu, imate pravo da to uradite u privatnoj praksi o trošku države.
Uslovi koji su neophodni kako biste mogli da zatražite refundaciju jesu:
- da niste dobili zdrvstvenu uslugu u roku od 30 dana
- da za tu uslugu ne postoji lista čekanja.
Dokumenta koje je potrebno da pribavite kako biste uspeli da naplatite zdravstvenu uslugu jesu:
- Potvrda o nemogućnosti pružanja zdrvstvene usluge, koju izdaje zdravstvena ustanova koja ne može da obavi uslugu
- Zahtev za refundaciju u svojoj matičnoj filijali RFZO
- Račun iz privatne prakse
- Kompletna medicinska dokumentacija.
Odmah nakon dobijanja potvrde o nemogućnosti pružanja zdravstvene usluge možete otići u privatnu praksu. Ne zaboravite da sačuvate račun jer je on obavezan za ostvarivanje povraćaja novca.
Ukoliko se dogodi da zdravstveni radnici odbiju da vam izdaju potvrdu o nemogućnosti pružanja usluge, podnesite pismeni zahtev (u 2 primerka) na pisarnici zdrvstvene ustanove ili ga pošaljite preporučenim pismom, i ovaj dokument priložite umesto potvrde.