filteri close
Objavljeno: 03.09.2020. Image source: Foto: Pixabay/Pexels

Stići ćete tamo, polako, ali sigurno

Fitnes stručnjaci tvrde da je sedam magičan broj na putu ka fenomenalnoj ženskoj figuri! Redovnim izvođenjem nekoliko vežbi, plivanjem, trčanjem i vožnjom bicikla stići ćete do cilja, koliko god se visoko nalazio.

Transformacija tela ne dešava se preko noći, ali za nju nisu neophodni preskupe sprave i treninzi sa ličnim instruktorima. Samo sedam aktivnosti i vežbi, poručuju stručnjaci.

Aerobik je dobar ne samo za telo i kondiciju, već i za mozak!

Naravno, do vidljivih rezultata ne možemo stići zaobilazeći zdravu ishranu i redovan san.

Sklekovi

Ne dajte da vas obeshrabri to što su sklekovi malo teža „stavka“ na spisku. U paleti različitih verzija ove vežbe izaberite onu koju možete da izvedete pravilno, makar to bilo samo dva ili tri podizanja.

Osim gornjeg dela tela i ruku, ojačaćete i centralni deo tela. Dajte sve od sebe tri ili četiri puta nedeljno.

Brza vežba koju možete raditi bilo gde i bilo kad, a koje daje rezultate skoro odmah

Čučnjevi

Čučnjevi zatežu gluteus, jačaju telo i sagorevaju mnogo kalorija. Efikasnost vežbe možete podići na viši nivo upotrebom tegova ili kombinovanjem čučnja i skoka.

Iskoraci

iskorak vežba

Za mišiće nogu čuda čine iskoraci. Najbolji rezultati postižu se ukoliko svakog dana uradite tri serije po 10 ponavljanja.

Ne potcenjujte moć preskakanja konopca i plivanja

Ne košta mnogo, može se raditi gotovo svuda, a masne naslage topi brzinom svetlosti - preskakanje konopca!

Plivanjem aktivirate različite grupe mišića, a naročito pogađa rameni pojas, ruke i trbušni zid. Pripremite kupaći i zaplivajte što pre ako sanjate bolju figuru.

Evo kako da se oslobodite CELULITA preskačući vijaču!

Trčite i vozite bicikl

Brojne su korisne strane trčanja. Otarasićete se stresa, smanjiti rizik od pojave depresije, potrošiti stotine kalorija i poboljšati opšte stanje organizma.

Vožnja bicikla će vas dobro preznojiti, na svežem vazduhu oblikovaćete noge, a, što je najvažnije, možete pri tome imati društvo.

Sada znate tajnu "sedmice". Ne preterujte, naročito u početku, ali budite redovni i pokušajte da izađete iz "zone komfora" što češće, to jest da uradite jedan sklek, čučanj ili iskorak više nego prethodni put. Svaki sekund više u bazenu, na biciklu učiniće da cilj bude bliže.