Bolesti po sistemima organa
Koža
Nervni sistem
Digestivni sistem
Kosti, zglobovi i mišići
Čula
Endokrini sistem
Kardiovaskularni sistem
Imunosistem
Respiratorni sistem
Urinarni sistem
Reproduktivni sistem
Reprodukcija
Top 12 tema
- Dve menstruacije u jednom mesecu – ovo su mogući uzroci
- Evo kako da prepoznajte znakove skrivene DEPRESIJE
- TROMBOCITOPENIJA: Evo šta smanjen broj TROMBOCITA govori o vašem zdravlju
- Sušenje veša u stanu šteti zdravlju?
- Zagađenje vazduha može narušiti kvalitet sna
- 6 glavnih uzroka svetle boje stolice
- Zagađenje ubija, čak i kada je na preporučenom nivou?
- Meteoropatija - kako se nositi sa promenom vremena?
- Dojenje i antibiotici: Sve što treba da znate!
- 7 koraka ka transformaciji tela
- Vitamin D je važan ne samo za kosti, već i za mišiće, posebno kod starijih
- Volite čokoladu? Naravno - to je nasledno!
Nasedate li na „prijatne manipulacije“?
Prodavci se služe manipulacijama koje često ni ne uviđamo.
Postoje broje manipulacije, jer je u prirodi čoveka da bude izmanipulisan.
Bečki psiholog Julija Umek bavi se tzv. prijatnim manipulacijima u koje bi spadao lepo dekorisan sto u restoranu. Takav prizor prija oku i čulima, i navodi nas na to da oprostimo, čak iako hrana nije bila zadovoljovajuća.
Takođe, ljubazna i prijatna prodavačica, koja vam uz osmeh nudi određeni proizvod, navešće 80 odsto ljudi da isti kupe, čak iako im nije potreban.
U velikim robnim kućama prodavci se služe različitim manipulacijama kakva je npr francuska muzika u odeljenju gde se prodaju vina. Istraživanje je pokazalo da to ima uticaj na izbor vina, ali da ljudi toga uopšte nisu svesni, čak i da nisu uopšte primetili da svira francuska muzika.
Najčešća pozadine potrebe za manipulacijom jeste želja ljudi da ih drugi dožive kao harizmatične, bitne, impresivne pojave, a sve to da bi se manipulatori osećali bolje kada razmišljaju o sebi.