filteri close
Objavljeno: 22.10.2022. Image source: Foto: Pixabay/pixel2013

banner-sidebar

Mnogi ljudi su prave „noćne ptice“ i preziru rano ustajanje.

Ipak, kada poranimo, subjektivni osećaj je da dan traje duže i da mnogo više postižemo u toku istog.

Ukoliko imate problem sa ranim ustajanjem, probajte sledeće savete:

Poturdite se da ranije odlazite na spavanje. Moderne tehnolgije sve više odlažu naš odlazak u krvet u prihvatljivo vreme.  Umesto da satima ležite i surfujete na mobilnom telefonu, isti isključite i pred spavanje čitajte knjigu, koja će vas opustiti i uspavati.

Prerano ustajanje par sati pre ustaljenog vremna može biti preveliki šok za organizam, zato je važno krenuti postepeno. Budilnik svakog dana podesite na po 10 minuta ranije nego prethodnog. Za par nedelja, bićete uvežbani da ustajete u željeno vreme. Kad već ustanete rano, imaćete vremena za pravi, zdrav doručak i pijenje kafe natenane.

Pored ranog ustajanja, važno je da na spavanje odlazite u isto vreme, jer tako nećete napraviti zbrku u organizmu i prespavati vikend. 

Ako imate problem sa buđenjem, pročitajte ove savete!