filteri close
Objavljeno: 02.06.2020. Image source: Tumisu/Pixabay

banner-sidebar

Brzo mršavljenje obično nije i najzdravije, ni dovoljno dugoročno rešenje.

Ipak, pored pravilne, zdrave ishrane i obaveznog plana treniranja, postoje cake kojima ćete u svakodnevnim aktivnostima pomoći svom telu da sagori više kalorija i dostigne željenu formu.

Radite kardio trening 30 minuta dnevno

Radite vežbe za toniranje mišića (puš-ap i čučnjeve) svakog drugog dana (u 3 seta po 12 ponavljanja)

Kombinacija kardio treninga i vežbi za toniranje mišića podstiče sagorevanje kalorija, ublažava celulit, oblikuje i zateže telo, a pritom vam pomaže da ostanete dobro rapoloženi i motivisani za sutrašnji trening.

Najveći neprijatelj žena – CELULIT. Evo kako ga pobediti uz 10 praktičnih saveta

Za dobro zdravlje preporučuje se treniranje najmanje 3 puta nedeljno. Ipak, ukoliko rasporedite trening na određene grupe mišića, možete biti fizički aktivni i svakog dana, čime ćete i brže dostići željenu težinu.

Pijte uglavnom vodu 

Najzdraviji i najbolji napitak za regulisanje telesne mase svakako je voda. 

Ukoliko redovno trenirate, još je važnije da budete i dobro hidrirani. 

Takođe, što više vode unosite, to ćete se brže rešiti i čestog problema mnogih žena – zadržavanja vode u organizmu. 

I na kraju, što više budete insistirali na konzumiranju vode, to ćete manje, to jest – ređe, posezati za nezdravim gaziranim i zaslađenim napicima, koji su jedan od najvećih neprijatelja željenog mršavljenja. 

Jedite namirnice od celih zrna žitarica i povrće bogato vlaknima 

Vlakna su višestruko zdrava za organizam, ali su najznačajnija za podsticanje dobrog varenja i sagorevanja kalorija.  

Evo zašto je opasno ako ne unosite dovoljno vlakana

Popijte šoljicu kafe sat vremena pre treninga 

Trudite se da tokom seksa vi budete odozgo

Aktivirajte se kada god je to moguće. 

Redovan seks odličan je za održavanje zdravlja i dobre forme. 

Ako ste pritom tokom njega aktivniji nego što ste do sada navikli, sigurno ćete sa zadovoljstvom skinuti i suvišne kilograme.  

Spavajte 30 minuta duže nego obično 

Brojne studije pokazale su da nedovoljno sna negativno utiče na apetiti. 

5 napitaka koji vam pomažu da smršate dok spavate

Redovan san koji traje 7 do 8 sati čuva metabolizam zdravim, sprečava noćno i popodnevno prejedanje, i štiti vas od trenutaka nezadovoljstva, umora i „lose volje”, u kojima obično i posežete za nezdravim grickalicama. 

Držite telo pravo, ramenima unazad, i zategnute kičme 

Pravilno držanje čuva kosti i mišiće. Ujedno, pomaže vam da dostignete i pokažete dobru figuru, pravo držanje, zategnut stomak.    

Napravite barem jednu „žrtvu” dnevno  što se omiljene hrane tiče 

Sami najbolje znamo svoje slabosti, a pobeda nad sopstvenim manama i slabostima, ključna je u ostvarivanju željenih promena. 

Dakle – znate gde su vaše slabosti, zašto odustajete od treninga i kada i za kojim nezdravim namirnicama posežete. 

Za početak, pobedite sebe barem jednom dnevno, vežbajte samokontrolu, a rezultati će vas sami motivisati da nastavite još hrabrije.

Šta vaš dom govori o vašem zdravlju?